ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio

Monday, April 19, 2010

IKLAN : PROMOSI KAWALAN SERANGGA

*Klik Gambar Untuk Besarkan


*Klik Gambar Untuk Besarkan


*Klik Gambar Untuk Besarkan


PROMOSI KAWALAN SERANGGA!!!
- General Pest
- Termite Control
- Soil Treatment
- Termite Baiting System
- Snakes / Lizards Control
- Birds / Bats Control
- Mosquitoes Control
- All Pest

Sila Hubungi Nombor Diatas atau Hubungi Terus Pejabat Kami ditalian 03-33232293

Bagi Yang Ingin Menambah Pendapatan Sampingan.10% Dari Harga Jobs Akan Dibayar Jika Anda Dapat Mencari Customer Untuk Kami.Kami Akan Bayar Anda Sebelum Kami Memulakan Kerja!!!

Dijamin Perkhidmatan Kami Terbaik, Bekesan Dan Berpatutan!!!
Copyright © 9W2GRM.blogspot.com 2008-2010
 
Blogger Templates Convert By NewBloggerTemplates Design by WpThemesCreator Supported by Blogger Article