ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio

Sunday, February 28, 2010

2010....1st Post ;)

Salam utk semua rakan2 seperjuangan....
agak lame aku tak update blog ni....
hampir setahun huhu...
bkn ape rakan2...
aku agak kesibukan akhir2 ni...
kdg2 bile aku x sibok...
takde idea lak nk tulis pew....
jam skg 3.09am...
aku try nk tulis something kt blog ni...
xde pon kisah pasal radio amatur...
tp lebih kepada pasal diri aku n kehidupan aku skg...
erm...
skg aku lebih byk berinteraksi n berhubung dgn rakan2 di FACEBOOK...
kalu agak2 rajin leh r add yew..
putrafarzy@gmail.com

skrg aku dh slow dgn hobi radio amatur ni..
xtau nape...
mybe sbb thun ni aku dh xjoin mane2 club kot...
bkn xnak join...
tp fulus tak mengizinkn ;)
ape2 pon aku stil setia monitor rakan2 QSO...
bg aku semua yg terlibat dgn radio amatur ni adalah sahabat...
tak kira lah ade club or takde...

oklah rakan2...
aku pon xde idea nk membebel ape lg..
tp after ni aku cube utk update blog aku ni sekerap mungkin...
ok jumpa lg dilaen post..

9W2GRM QRX
73.
Copyright © 9W2GRM.blogspot.com 2008-2010
 
Blogger Templates Convert By NewBloggerTemplates Design by WpThemesCreator Supported by Blogger Article