ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio

Thursday, May 27, 2010

BISNES : HyprobulkSMS (Menjaya Pendapatan RM5k Seminggu!!



HyProBulkSMS adalah satu sistem hebahan SMS Pukal (Bulk) melalui Internet. Sistem ini sangat efektif dan dapat menjimatkan masa serta wang. Sistem HyProBulkSMS ini sesuai digunakan untuk tujuan promosi, pengiklanan dan hebahan kepada kumpulan yang anda sasarkan..

Hypernet Resources adalah syarikat yang memperkenalkan HyProBulkSMS (Internet Business). Mereka mengembangkan perniagaan HyproBulkSMS dengan menggunakan sistem Affiliate multi-tier yang menawarkan komisyen lumayan sehingga 100% (bergantung kepada pakej). Syarikat ditubuhkan pada 12 Jun 2008 dan telah berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nombor pendaftaran 001773825-M.

HyprobulkSMS bukanlah MLM. HyprobulkSMS tiada yuran ahli, tiada pangkat, tabung kereta, tabung melancong, khairat kematian, dan lain-lain. Syarikat tiada lesen Jualan Langsung kerana syarikat bukan dalam Kategori Pemasaran Bertingkat (Multi-Level Marketing-MLM). Ini adalah program perniagaan berkonsepkan affiliate - anda beli sistem, kenalkan kawan baru dan anda akan di bayar komisen. Duduk Diam Tanpa Usaha adalah perbuatan yang merugikan kerana tiada komisen akan di bayar.

bagai mana caranya????

Untuk menjadi RESELLER HYPROBULKSMS, anda hanya perlu memiliki mana-mana pakej HyproBulkSMS dan secara automatik dilantik menjadi Reseller bagi pihak Hypernet Resources bagi memasarkan produk HyproBulkSMS. Harga bagi setiap pakej ini akan menentukan bayaran komisyen yang bakal anda terima sehingga 100%. Pilihlah mengikut kemampuan anda!


Anda hanya perlu memperkenalkan produk HyproBulkSMS ini kepada rakan anda dan pihak Hypernet Resources akan memberi komisyen lumayan kepada anda. Melalui TEAM HYPROSMS2U, anda diberikan kemudahan Web Replika secara PERCUMA (bernilai RM 450) untuk memudahkan anda membuat promosi.

Ok sistem HyproBulkSMS ni ada 3 jenis pakej iaitu :

1) Pakej 250 (Modal RM250)
2) Pakej 500 (Modal RM500)
3) Pakej 1000 (Modal RM1,000)

Hanya Promosi Web Replika Di Website Popular

=> google
=> yahoo
=> youtube
=> facebook
=> twitter
dan lain2 lagi....

Anda Tidak Perlu Risau Kerana


Saya hanya melakukan ini separuh masa sahaja
Saya hanya bekerja di rumah sahaja
Saya hanya memerlukan komputer dan internet
Saya akan bimbing anda sehingga berjaya atau lebih hebat daripada saya
MODAL SEKALI SAHAJA SEUMUR HIDUP

KINI ANDA PUN MAMPU DAPAT!
RM 500 = SEJAM
RM 2500 = 5 HARI
RM 11000 = 15 HARI
SISTEM + TEKNOLOGI = ‘TIDAK MUSTAHIL’


saya akan berkongsi cara penjanaan yang lebih efektif dan mudah setelah anda menyertai kami...(^_^)

untuk membuat pendaftaran sila klik link di bawa ini:-

http://www.330hyper.com/hyprosms/?rId


Dan sekiranya tidak memahami?

Hubungi saya sekarang :

0126648041 - RAZI



Copyright © 9W2GRM.blogspot.com 2008-2010
 
Blogger Templates Convert By NewBloggerTemplates Design by WpThemesCreator Supported by Blogger Article