ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio

Saturday, January 10, 2009

Set Radio Pertama Ku





















Puxing PT-777

Ini Lah Set Handy Pertama Yang Mampu Saya Miliki Dengan Harga Yang Amat Berpatutan.Puxing PT-777.Terima Kasih Kepada Rakan Saya Sebab Dia Lah Yang Jual Kan Handie Ni Kat Saya.Untuk Saya Mulakan QSO.

















Kenwood TM-271A

Yang Ni Pulak Rig Pertama Yang Mampu Saya Miliki.Sekarang Rig Ni Lah Yang Berada Dalam Jalopy Saya :)

















ICOM IC-V8000


Yang Ni Lak Rig Kedua Yang Bakal Duduk Dalam Jalopy Saya 2 3 Hari Lagi :) Dapat Beli Rig Ni Pun Selepas Saya Menjual Rig Kenwood Saya Kepada Rakan.
Copyright © 9W2GRM.blogspot.com 2008-2010
 
Blogger Templates Convert By NewBloggerTemplates Design by WpThemesCreator Supported by Blogger Article