ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio

Wednesday, January 14, 2009

Jom Lepak Sat....Siri 3

Assalamualaikum...

Hari Nie Bermula Dengan Agak Suram Sikit...
Bukan Ape...

Buat Pertama Kalinya SELANGOR FC Tewas Malam Tadi....
Team Yang Berjaya Meleburkan Rekod SELANGOR FC Ialah Johor FC...
Tahniah Johor Atas Kemenangan 2 - 1 Keatas SELANGOR FC...

Selangor Kini Berada Di Tangga Kedua Liga Di Belakang KL PLUS Dengan Beza 3 Mata...

Ape-Ape Pun Selangor Still The Best :)



Go SELANGOR!
Go RED GIANT!
Viva SELANGOR!
Copyright © 9W2GRM.blogspot.com 2008-2010
 
Blogger Templates Convert By NewBloggerTemplates Design by WpThemesCreator Supported by Blogger Article