ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio

Sunday, April 12, 2009

Nota2 RAE

Assalamualaikum W.B.T.

Jumpa Lagi Rakan2.Kali Ni Aku Nak Post Nota2 RAE Untuk Rakan2 Yang Bakal Menduduki RAE Untuk Tahun 2009/01 Ni.Same2 Lah Kita Doakan Rakan2 Yang Akan Menduduki Peperiksaan RAE Pada 24 JUN 2009 Semoga LULUS.Sama2 Lah Kita Tambah Rakan2 Amateur Kat Malaysia Ni.Lagi Ramai Lagi Meriah.Betul Tak Rakan2?

Ni Beberapa Nota RAE Sebagai Rujukan Untuk Rakan2.

1.Guidelines for Amateur Radio in Malaysia
2.Guidelines for Apparatus Assignment
3.Guideline on The Allocation of Call Sign to the Amateur Radio Services
4.Amateur Frequecy Band Plan
5.Nota RAE Dari ASTRA


Ok Itu Saja Yang Aku Dapat Untuk Waktu Ni.Nant Bila Ada Yang Lain Aku Akan Posting Lagi.

73
Cheerio

* Kredit to PERAMAH & ASTRA Website.
Copyright © 9W2GRM.blogspot.com 2008-2010
 
Blogger Templates Convert By NewBloggerTemplates Design by WpThemesCreator Supported by Blogger Article